Elena Hensen, zakladatelka agentury Swim Social, která se specializuje na marketing sociálních sítí, promluvila o Seleně, které se agentura starala například o instagramový účet Revival Tour. Mluvila o tom, co s agenturou pro Selenu dělají, a popsala příklad toho, jak probíhá spolupráce se Selenou.
"Nemůže to být lepší, pokud jde o sledování. Podporujeme její projekty - například jsme spravovali speciální účet na Instagramu pro její Revival Tour - aby si mohla ponechat její osobní účet autentický. Za hodinu mám marketingovou schůzi, kde budu prezentovat marketingový návrh Seleně Gomez a jejímu manažerskému týmu. Sestavila jsem si prezentaci s vytištěnými kopiemi toho návrhu, kompletně s černými papírovými svorkami a matnými černými deskami. Chci si být jistá, že ona i každý člen jejího týmu na meetingu bude mít svou kopii. Prezentace pro mě byla pro mě vždycky velmi důležitá a jsem svým způsobem pyšná na svoje balíčky.
Přijedu k jejímu domu Uberem - během cesty jsem měla možnost vyřešit pár mailů. Sedíme u rozlehlého jídelního stolu a já předložím ten návrh projektu. V tomhle momentu jsem vždycky zároveň nadšená a zranitelná, když prezentuji své nápady a kreativitu. Až do dnešního dne jsem pozorně sledovala cíle a vize, které mi sdělovali. Prošla jsem s nimi strategii a vizuály, zatímco se dívala na tabuli. Ukazuje to nenuceně cool a vyspělý směr. A ona si myslí, že jsme přesně zachytili její podstatu. Na projekt dostáváme zelenou a pravá práce začíná. Posílám smlouvu k našemu novému projektu se Selenou."
Žádné komentáře:
Okomentovat